کار118

کار118

کار118 یکی از کاملترین مراجع آگهی های استخدامی سراسری و شرکتهای خصوصی معتبر
کار118

کار118

کار118 یکی از کاملترین مراجع آگهی های استخدامی سراسری و شرکتهای خصوصی معتبر

صدور مجوز استخدام ٢٥٠٠ نفر در وزارت نفت در سال 96

مشاور اجتماعی و منابع انسانی وزیر نفت گفت: مجوز استخدام 2500 نفر در شرکت نفت صادر شد.

محسن دلاویز گفت: با تلاش های مهندس زنگنه مجوز استخدام 2500 نفر در وزارت نفت توسط سازمان اداری و استخدامی صادر شد، بنابراین به‎زودی شاهد جذب این تعداد خواهیم بود.

جهت مشاهده متن کامل اطلاعیه اینجا کلیک کنید.

اطلاعیه سازمان سنجش درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی نیروی قراردادی دانشگاه علامه طباطبایی در سال96

ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبانی که در آزمون به‌کارگیری نیروی قراردادی دانشگاه علامه طباطبایی سال 1396 ثبت‌نام نموده‌اند بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی می رساند:

نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علامه طباطبایی

کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ کلیه‌ داوطلبان‌ از روز چهارشنبه مورخ 96/2/20 برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه‌ داوطلبان‌ متقاضی شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

اطلاعیه تاریخ پرینت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور سال 1396

بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور در سال 1396 می‌رساند که آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور عصر روز پنجشنبه مورخ 96/2/21 در 11 شهرستان کشور برگزار می‌ گردد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 14:30 روز پنجشنبه آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حضور پیدا کنند.

استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال 96

سازمان تامین اجتماعی به منظور تامین نیروی انسانی واحد های تابعه، افراد واجد شرایط را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و گزینش به صورت پیمانی در دو بخش بیمه ای و درمان در سراسر کشور دعوت به همکاری می نماید. بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساندکه ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی:  www.tamin.ir از روز سه شنبه مورخ 1395/12/24 آغاز و لغایت روز دوشنبه مورخ 1395/12/30 پایان می پذیرد.کلیه متقاضیان ضرورت دارد پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.
جهت مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.

استخدام بانک تجارت در سال 96

بانک تجارت  در راستای ارائه خدمات بهینه بانکی به مشتریان برای تکمیل کادر اجرائی شعبه های خود در پست متصدی دریافت و پرداخت‏‏ (تحویلدار) طبق ضوابط ، مقررات و آیین نامه استخدامی بانک، از بین داوطلبان  مرد و زن دارای شرایط ذیل، نیروی انسانی خود را با کسب موفقیت در مراحل آزمون کتبی علمی، آزمون روانشناختی، مصاحبه عمومی و تخصصی، گزینش و معاینات پزشکی، با «قراردادکار با مدت معین و بیمه درمان و بازنشستگی تأمین اجتماعی » استخدام می کند.

جهت مشاهده ادامه مطلب اینجا کلیک نمایید.